TÜRKİYE CANIM FEDA

Belediye otobüsünden enstantaneler


birçoğumuzun hayatının hiçte azımsanmayacak bir kısmı, belediye otobüslerinde sürünmekle geçiyo, ben bundan şikayetçimiyim? yoo severim ben belediye otobüslerini ve durakta otobüs beklemeyi, tabi geç gelmediği sürece... e severim tabi bu 2metrelik boyla g.t kadar dolmuşa mı bineyim, bi kere yaptım öyle bi hata zaten, öss sınavına yetişicem diye tıklım tepiş daldım bi dolmuşa, ne bileyim ben dolmuşun yüksekliğinin benim boyumdan kısa oldugunu, ayakta boynumu büküp yolculuk yaptım, koltukta boşalmadı, gidene kadar haliyle boynum tutuldu:) Otobüsün duraga geliş anında büyük bir sevinç belirir içimde(otobüs geldi yaşasınn kurtuldum eve dönüyorumm :), hele bide otobüs boş gelmişse ooo , genelde en arka koltukların oldugu kısımdır benim mekanım(beni arıyan en arkaya baksın:)
wışş ne diyorum ben ya asıl anlatacagım bu değildi,mesele şu, otobüs tıklım tıklım giderken kimlere yer versem veya vermesem, versem mi acaba, " aman banane ya ben ayakta durucagıma o dursun" gibi soruların beynimi kemirmesi. Hadi yaşlı,engelli ve hamile kadınlara yer veririmde bu katoginin içine girmeyenler var bide, mesela bayanlar... centilmenlik yapıp yerimi vereyim diyorum, ya yok oturmucam diye inat ederse, ayaga da kalkmış bulundum geri mi oturayım şimdi, ortada kalırsın işte öyle sap gibi :) ha bide ayakta durmasın yazık kızcagıza deyip yerimi versem, arkadaki amcaya ayıp olmasın, ben iki saattir ayaktayım ben yanındayken hiç tınlamadıda şu kıza bak nasılda yavşıyo, diye düşünmesin hakkımda diye kalkamıyorum yerimden (ne cins adamım ben ya:)

2 yorum:

NoEngel dedi ki...

Yok kardeş cins değilsin.:) Hepimizin yaşadığı güncel sorunlar.Yer versen bır dert, vermesen ıkı dert.O yuzden fazla dusunmemek lazım.sonucta 30 dakıka sonra hersey bıter.yani Inersın otobusten . :) paylaşım için teşekkürler.

beyhude dedi ki...

en güzelide o zaten,otobüsten inince herşey geride kalıyo :D