Bir demet şiir


Kimseye soramıyorum seni!

Kirlenme diye hiç öpmedim ya...
Belki başkasını seversin diye,
Hiç söylemedim sana sevdiğimi.
Bilmiyorsun, boğazımda düğümsün!
Yutkunsam gideceksin,
Yutkunmasam...
Ölürüm...!

Belediye otobüsünden enstantaneler


birçoğumuzun hayatının hiçte azımsanmayacak bir kısmı, belediye otobüslerinde sürünmekle geçiyo, ben bundan şikayetçimiyim? yoo severim ben belediye otobüslerini ve durakta otobüs beklemeyi, tabi geç gelmediği sürece... e severim tabi bu 2metrelik boyla g.t kadar dolmuşa mı bineyim, bi kere yaptım öyle bi hata zaten, öss sınavına yetişicem diye tıklım tepiş daldım bi dolmuşa, ne bileyim ben dolmuşun yüksekliğinin benim boyumdan kısa oldugunu, ayakta boynumu büküp yolculuk yaptım, koltukta boşalmadı, gidene kadar haliyle boynum tutuldu:) Otobüsün duraga geliş anında büyük bir sevinç belirir içimde(otobüs geldi yaşasınn kurtuldum eve dönüyorumm :), hele bide otobüs boş gelmişse ooo , genelde en arka koltukların oldugu kısımdır benim mekanım(beni arıyan en arkaya baksın:)
wışş ne diyorum ben ya asıl anlatacagım bu değildi,mesele şu, otobüs tıklım tıklım giderken kimlere yer versem veya vermesem, versem mi acaba, " aman banane ya ben ayakta durucagıma o dursun" gibi soruların beynimi kemirmesi. Hadi yaşlı,engelli ve hamile kadınlara yer veririmde bu katoginin içine girmeyenler var bide, mesela bayanlar... centilmenlik yapıp yerimi vereyim diyorum, ya yok oturmucam diye inat ederse, ayaga da kalkmış bulundum geri mi oturayım şimdi, ortada kalırsın işte öyle sap gibi :) ha bide ayakta durmasın yazık kızcagıza deyip yerimi versem, arkadaki amcaya ayıp olmasın, ben iki saattir ayaktayım ben yanındayken hiç tınlamadıda şu kıza bak nasılda yavşıyo, diye düşünmesin hakkımda diye kalkamıyorum yerimden (ne cins adamım ben ya:)

Bayram gelmiş neyime


kutlu olsun 1 mayıs, bizdeki bayram ve gösteri anlayışıda bu zaten eline taşı, sopayı alan polise girişiyo,polis müdahale ettimide suçlu konumuna düşüyor, ya kardeşim ben anlayamıyorum bu insanları 1 mayıs bayram yapılsın istediniz e işte oldu, 1 mayıs emek ve dayanışma bayramı zorunuz ney, daha hala neyin gösterisini, eylemini, yürüyüşünü, düzenliyosunuz, e hadi yapıyosun gösteri veya yürüyüş niye adam gibi yapmıyosun, benimkide soru ya terör sempatizanı provakatörlerin ülkeyi karıştırmak için böyle günleri dört gözle beklediğini unutmuşum...