Ateş düştügü yeri yakar


Ne yazıkki yine teröre şehitler verdik, bildiginiz üzere diyarbakırda mayın patlaması sonucu 10 asker,istanbuldaki hücre evi baskınında da 1 polis şehit oldu,şehitlerimize Allahtan rahmet,yakınlarına başsaglıgı diliyoruz... Bu insanların aileleri var,sevdikleri,nişanlıları,eşleri,en önemliside çocukları olan var ya, insan hayatı bu kadar ucuz mu,yazık günah değilmi... Bre it soyları ne istediniz bu masum insanlardan, ne zaman bitecek bu azgınlıgınız, bu ülkede yaşayan insanların güvenliği için,vatanı,milleti, bayragı korumak için görev alan askere ve polise taş atmak, kurşun sıkmakta ne demek ya, yediği kaba pisleyen nankör,hainler... Bugünki şehitlerimiz cennette huzur içinde yatarken, insanlıktan nasibini almamış zalimler, sizin ne bu ülkede, ne de Allahın huzurunda yeriniz,mekanınız yok...

Hayat bu işte

Son günlerde dilimden düşmüyo bu şarkı, gerçi ben şarkıda söylemem pek,içimden söylerimde ben bile duymam(zira kendi kendime işkence yapmamında bi anlamı yok demi ama canım :)
Sözleri ilgimi çekti manga'nın bu parçasının,gayet anlamlı ve güzel geldi sözleri, zaten paso maNga ve dumanın yeni albümünlerini dinliyorum şu günlerde,bakalım ne zaman bıkıcam...




Bazen ben de terk edip gidebilsem keşke diyorum
İçimde bir İstanbul var ondan vazgeçemiyorum.
-
Belki sen de bir gün geçersin diye köprülerinden
Yakıp yıkamıyorum, koparıp da atamıyorum içimden
-
Söyle; taşı toprağı altın olmuş kaç yazar ?
Delik testi umutlarım, akar altından azar azar.
-
Söyle, neye yarar yaşamak altın bir kafeste
Bir yanım seni beklerken, diğeri bekler ölümü ağır ağır
-
Hayat bu işte;
Kanatlanıp gitmek dururken
Dört duvar içinde hapsolursun
Yaşamak için bir neden ararken
Ölmek için bulursun...

Ben=Sen

-
ben seni seviyorum,sen gezmeyi
senin hep gittiğin yere, ben hiç gidemiyorum
öylece durmayı seviyorum ben, durup ardından bakmayı
sen yürümeyi seviyorsun, ama arkana bakmadan
yaprak seviyorum ben yaprak, kuru yaş ayırmadan
sen ezmeyi seviyorsun, neye bastığına bakmadan....
-

bana şiiri sevdiren şiir...acayip bi tanım oldu ama öyle, en sevdigim şiirdi bi zamanlar ve şiire ilgi duymamı saglayan da, tabiri caizse gönül telimi titreten bu dizeler oldu..

eee başlıgıda sen koy artık


Bi siteden tırtıkladığım (ne kadarda açık sözlüyüm ya:) hoşuma giden bi yazıyı paylaşayım sizinle ,bu manidar yazıdan sonra şeytana pabucu ters giydirir sözünün nereden uyduruldugunu,özellikle kimler için söylenildiğini, az çok kestirmiş bulunmaktayım :)


İnsanligin ilk varolduğu dönemde, adamın biri şeytanı yakalamaya karar vermiş.
Ancak bunun için 40 yıl Tanrı'ya ibadet etmesi gerekiyormuş

Karısıyla , dostlarıyla ve bütün dünyayla iliskişini kesmiş,
kendisini ibadete adamış. 40 yıl sonra Tanrı ,
ibadetinin karşılığı olarak ona ağzı kapalı bir şişenin içinde şeytanı sunmuş

Artik özgürmüş adam.Dünyada neler olup bittiğini görmek,
nelerin değiştiğini öğrenmek için sabırsızlanıyormuş.

Şişeyi karısına teslim etmiş, ona iyi sahip olmasını söylemiş ve dısarıya çıkmış.
Kadıncağız şeytanı çok merak ediyormuş. Ve merakına yenilip şişenin ağzını açıvermiş...
Açar açmaz da şeytan şişeden fırlayıp çıkmış ve gülmeye başlamış.

- "Merakına engel olamadın ve kocanın 40 yıllık emeğini boşa çıkardın" diye alay etmiş kadınla.
- "Yok canım" demiş kadın. "Sen hiç o şişenin içinde olmadın ki"
- "Nasıl olur?" diye haykırmış şeytan. "Sen de gördün...şişeden çıktım ben ! "
- " Hiç o şişenin içinde değildin, inanmiyorum buna. Nasıl küçücük şişeye girebilirsin ki?"

Kafasi atmış şeytanın : "Gireyim de gör !" demiş ve yeniden şişenin içine girivermiş
İşte böyle...
Adamın şeytanı hapsetmesi 40 yılını, kadının ise yalnızca 5 dakikasini almış.
Şeytan da şöyle isyan etmiş Tanrı'ya :

TANRIM , MADEM KADINI YARATACAKTIN , O ZAMAN BENi NEDEN YARATTIN ?


Hep neşeyle(mi) doluyor insan


Bugün 23 nisan, savaşın ortasında kalmış, silahların gölgesinde büyüyen çocukların, aile içi şiddete maruz kalan çocukların, kimsesiz çocukların, ailesinin geçimini saglamak için okulu asıp mendil satan, üç kuruş para alabilme ümidiyle, arabaların camlarını silmeye çalışan çocuklarımızın bayramı kutlu olsun...
Bayram yapabilmeyi en çok onlar haketmiyormu?..

Son kez gölgemden gölgen koptu


Blog çok canım sıkkın biliyomusun :( zaten mutlu değildim şimdi extra mutsuzum, içimden sürekli küfür edip rahatlamak geliyor, birazdan agzımı bozarsam kusura bakmazsın dimi.
Ne güzeldik,ne güzeldi herşey,ne iyiydin melek gibi.. ayrılmanın sırasımıydı şimdi,o beni çok severdi bende onu...
çok üzüldü, çok agladı kendi derdimi unuttum onun için üzülüyorum, gerçekten sevmişti beni :(

Bir oyundan daha fazlası


O bir yaşam stili, o bir felsefe, o bir kendinden geçiş, o o o max payne!!! bu ne len diyenler varsa yuh demek istiyorum, bu çok eski bi oyun ama her seferinde ilk kez oynuyomuş gibi zevk veriyor insana,defalarca oynayıp bitirmeme ragmen, akşam olsada eve gitsem bi max payne oynasam diye düşünmekle geçiyor her günüm (oha çok abarttım:) Oyun çok tutulunca filminide çekmişler ancak oynamak kadar keyifli değil filmini seyretmek, bıkmadan oynayıp yeni bölümlere geçmenin heyecanı ile kendinizi film kahramanı hissedebileceginiz süper bi oyun, oynayanlar biliyodur zaten, mutlu olmak için küçük şeylerle yetinebilenlere tavsiye edilir...

Karpuz kabugu denize düşmüş


internette sörf yaparken bi haber gözüme ilişti,karpuz kabugu denize düştü diyordu(bu deyimide kim,nerden uydurmuş çözemedim :),yaz geldi şambreli alan amcam atmış kendini denize, evet aslında havalar çok güzel,yaz kendini hissettirmeye başladı yavaştan, ama bana niye yaz gelmedi hala, bu kış hiç hasta olmadım diye şom agzımı açar açmaz hasta oldum, hemde böyle güzel bir bahar havasında..

maNga begins


maNga'nın 15 nisanda çıkarmış oldugu şehri hüzün adlı albümlerini aynı gün içinde indirip (e napim her çıkan albümü satın alamam ya,malumunuz ögrenci kategorisi içinde yer alan bir yolcuyum:)dinlemiş bulunmaktayım...
Eski tarzlarına oranla biraz daha agırbaşlı,sakin ve naif bir albüm yaratmışlar ama güzel olmuş,kaliteli müzik ve sözler(misal kaçamak faslı şarkısı:) mevcut,dinlemenizi tavsiye ederim...
Asagıdaki videoyu tiklatip ' beni benimle bırak ' adlı eseri dinleyebilirsiniz (ulan ne faydalı bi bilog bu ya :)


Ben şahsen bizzat kendim


Hiç sevmesemde,içinizde belki merak eden olur diye,kendimden bahsedeyim biraz,blogun isminden de anlaşılacagı üzere 89 luyum yani ne çocuk nede yetişkin diyebileceginiz çaglar...
ben ise bir yanım hep çocuk,bir yanım hep hüzün diyorum...
yazmak bana hep uzak olan bi kavramdı, ta ki bugüne kadar o yüzden kendime bir özeleştiride bulunabilirim kasmadan evet acemiyim,yazılarımdan birer sanat eseri bekleyenleri hayal kırıklığına ugratacagım için üzgünüm :) sevgiler...

Vesselam


Nerden geldi,nasıl geldi aklıma blog yazmak bilmiyorum,hayır itiraf edeyim biliyorum, halisden aldıgım büyük gazın etkisiyle bende bloger camiasına dahil oldum, bende sizler gibi şaşkınlık içerisindeyim şuan :) belkide can sıkıntısından birden çıkıverdi bu fikir.Benim ne işim var ulan burda sesleri dalgalansada beynimde, gelmiş görmüş yazmış bulunmaktayım vesselam...